du kan inte ta för givet

Så sitter man här ensam denna juldagen, har verkligen slappat hela dagen.
Väntar på att Emelie ska komma, så ska hon sova här & sen så ska vi upp tidigt, jafan !
För ni har väl inte glömt mellandagsrean va? Det har iaf inte vi, och därför ska vi dra till stan mycket tidigt och shoppa satan i det. yesbox.

Sen vet jag inte hur det blir med min kära nyårs klänning, ska kanske kolla på en annan i stan, och om den är fin köper jag den, så har jag att välja mellan dom två hehe.

& by the way, min jul blev inte mycket bättre mot kvällen, får väl tagga till nästa julafton som vi hoppas blir bättre!
FAST DET ÄR JU SNART NYÅR, DET HOPPAS VI BLIR TOPPEN ! :D
kyssar på er mina söta läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0