when it hurts the most

godmorgon & godjul !
Jag har nog infunnit mig i den sämsta julaftonen genom århundradena. Känner ingen julstämning alls. Vi har inte äns julgran. jag har redan fått alla mina julklappar. detta suger. åh.
Fast mamma säger att jag ska få en till, så gav hon mig en ledtråd "något litet som kan bli välidgt stort" haha. Jag har ingen jävla aning, min låtsas pappa gissade iaf på ballong, jo det skulle ju kunna va det. men det hoppas jag verkligen inte haha.
Nu har jag också fått till ett negativt inlägg, passar bra in till denna underbara julafton.
Får hoppas det fixar sig till senare ikväll !
pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Amanda 's k a n d a l i s m'

ett träd :o

jag fick 2500 på kontot och ett paket.. INSLAGET Å ALLT. det innehöll ett överkast

2009-12-25 @ 19:12:13
URL: http://www.skandalism.devote.se
Postat av: Rebecka

Hahah jag gissade också på det först ! :D

2009-12-25 @ 19:15:45
URL: http://vitesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0