en dag mår hon si en annan dag mår hon så



JAG LOVAR JAG ÄR FAN KLUMPIGAST I VÄRLDEN!?
Tänker inte berätta för er vad som hänt och så, känner att det är saker jag nog håller för mig själv. Jag är brunett och ingenting annat. kan iaf berätta att jag fucking CYKLADE IN I EN KOMPOST idag. fråga inte hur jag lyckas. men rebecka lyckades. Hon lyckades glömma att svänga eller över huvudtaget titta när hon cyklade. & tur att ingen såg det, hoppas jag i alla fall. Hela komposten välte inklusiv jag liggandes på marken med cykeln över mig. Var nära skrattanfall men tyckte att det kanske kännts dum ifall ngn hört mig :o

Kommentarer
Postat av: L i n n [ S A I K ]

HAHHA, sötnos ;D

2010-04-13 @ 19:34:16
URL: http://saik.webblogg.se/
Postat av: Michael

Hahah min lilla klumpeduns! :D <3

2010-04-13 @ 19:55:09

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0