just wasting my time on nothing

Vaför ska tvunget converse vara helt slutsålda exat överallt typ.. Får svar att det kommer in fler i lager i april. nja det är ju inte 13:e april nu? Har väntat sjukt länge. blä.

& just nu har jag fått för mig att jag inte ska gå och lägga mig, när jag vet att jag har då jävla svårt för att vakna på mornar. Jag blir ju dock inte piggare utav att gå lägga mig senare.. jaha. Slutar ändå 12 imorgon tänker jag sen. jaha.. Jaja men ändå sitter jag kvar vid datan så då kan jag lika bra göra det om fem minuter också.
och så var det en sak till... DET ÄR INTE KUL ATT FÅ IG NÄR MAN HAFT MVG I NÅGOT ÄMNE?!
vi säger så, godnatt sötnosar! 

Kommentarer
Postat av: Michael

Uppdatera! :D

2010-04-14 @ 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0