leave the world behind




Oj, sorgligt nog har jag nu uppdaterat två dagar i rad. Fantastico! Vem vet om en tredje dag kommer, vill ni det? Nä hade ändå inte gjort det för er skull, mheheh.
Vill berätta att min höst har verkligen varit a-w-e-s-o-m-e. Har mått så sinnes bra, och tack & lov att man får det. Den har verkligen suddat ut nästan alla bekymmer jag någonsin haft. Jag undrar hur mycket jag förlängt mitt liv denna hösten. Galet. Är det normalt att må så bra som jag gjort? När mamma varit pissförbannad och jag egentligen borde har varit ledsen då har jag bara skrattat? När jag gått runder ensam i huset och egentligen borde haft ångest och deperitioner då har jag lett så jäkla mycket att jag nästan fått anstränga mig att vara seriös. Kramp i käkarna snarare. 
Nä, alla borde fan göra som jag. Strunta i alla bekymmer och skit, se efter vad livet verkligen har att ge! Du slösar ju bara en jäkla massa tid på att gå runt och vara ledsen. Självklart får man det också, men tror inte man mår bra av att tycka synd om sig själv hela tiden. Varför gå runt och hata någon? du slösar bara enormt mycket energi som du hade kunnat ha roligt med istället?! Varför snacka skit bakom ryggen på folk, du får dubbelt mycket skit tillbaka. Life is so much esier if you just put all your misery behind you and live like it was your last day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0