så lätt att vara efterklok

Mycket seg dag idag. och ännu segare kommer det va imorgon.
därför att lärarna ställde in vår friluftsdag precis i sista minut. tack för den. så nu ska vi ha HELT vanliga lektioner. Det skulle bli en massa snöstorm och sånt, så då ville dom inte ha barn i bussen när vi skulle åka till hästra och åka skidor. hehehe! vi ser inte framemot morgondagen.
& jag vill verkligen inte ha mer snö, är SVINtrött på det!

Men nu ska jag ögna igenom lite läxor höhö, gör det ordentligare imorgon. om jag har tid, eftersom jag ska träffa michael. & nu kom dessutom min låtsas pappa hem med goda bullar och mjölk eller vad det var han skulle köpa, så ska mysa lite framför tv:en först, sen blir det träning också!
pusspuss, fortsätt läs bloggen underbaringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0