she want tomorrow, oh ye

Men kul att det skulle fete snöa ännu mer nu då.. & ännu mer imorgon också. lite svordommar och sånt shit på det. Annars så gör jag inte ett skit nu typ, mer än att jag längtar till imorgn hihi! För då bär det av till Landskrona badet! Med massa härligt folk, det ska bli roooooooooligt.

Och nu ska jag faktiskt lägga mig isängen och kolla någon mysig film, är smått trött.
Här kommer en liten låt som jag tycker är mysigmysig, ta er tid och lyssna. puss :)


Hold on - Wyclef Jean ft. Mavado

Kommentarer
Postat av: Bloggdistans

God morgon! Jag vill gärna veta vem som är din favoritbloggare? Svara på frågan/rösta i min Blogg

2010-02-25 @ 12:20:26
URL: http://bloggdistans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0