bara låt det försvinna



Fick bli en mycketmycket vacker bild på mig och joseFINe tagen ifrån nyår.
fin bild och sött inlägg, perfekt uppdatering på min blogg detta nya år.
Anledningen till att jag är så efter med min uppdatering är därför att jag icke mått bra, och skyller på att jag inte orkat häller. hehe.

För övrigt har jag varit med min underbara pojkvän sen i måndags, då han fyllde sexton fina år. så då hitta vi på lite härliga saker och sådant. Och självklart har jag blivit lite små sjuk också. känner mig sjukt konstig. jaja. intressant fakta. jo, jag vet. jajajaj, hoppas alla ni andra mår BRA då.
pussar, jag hejdåar !

Kommentarer
Postat av: sanna evelina

awh sötnosar. ja jag har tagit åt mig den låten, för den beskriver verkligen mitt liv idag rebecka. tack för tipset..tack! :) haha,puss på dig <3

2010-01-08 @ 18:28:46
URL: http://sannaspogardh.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Heheheh :D<3

2010-01-08 @ 18:38:00
URL: http://vitesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0