i want you so badly

"när ångesten tar över, då vet jag inte hur jag tar mig ur den. jag väntar på något. men jag vet inte vad. känner smärta av ensamhet när jag egentligen har vad jag behöver. jag har någon som älskar mig. men det är ändå något jag saknar. något jag inte kan förstå mig på. det är hela tiden något som gnager på mig som jag inte kan ta mig ur. eller något som jag vill ha.
jag försöker alltid hålla mig undan ångesten, hitta på saker. glömma smärtan, det dåliga. men när den väl kommer, då vet jag inte hur jag tar mig ur den. jag orkar inte. men jag vet inte vad. jag är för svag för att hålla mig uppe när ångesten väl tar över. känner tårar över ingenting, men ändå något."
det är något ingen kan förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0