i was wrong, i let you down

precis kommit hem efter en härlig helg hihi.
åkte den långa bussresan hemåt & satt som vanligt & lyssnade på musik. men så vanligtvis brukar jag alltid bläddra över såna gamla låtar för jag har tröttnat på dom eller liknande. 
men då tänkte jag att jag lyssnar på dom nu, var rätt längesen. oh gud vad många minnen man fick då helt plötsligt. Det var till och med lite sorgligt faktiskt. flashback.

tre mest spelade låtarna i somras för mig!


Promoe - dekadansen


kid cudi vs. crookers - day and night


LMFAO - yes



fick bli en sommrig bild på mig och sonja när vi va i göteborg. stor saknad!


Kommentarer
Postat av: jossan

LMFAO-yes minnenminnenminnen (vv) i love you!

2010-01-17 @ 19:39:34
URL: http://voices.devote.se

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0