när mörkret faller tar du mig i hand igen

men halllåja!
jag är helt slut! därför att vi hade värsta jobbiga träningen idag. aha! men fint ska det va. Ska i alla fall sova gott i natt. men först måste jag plugga en aning. :(

Jag ser i alla fall framemot denna veckan! För imorgon slutar vi två (vanligtvis 3) därför att lärarna ska på något möte, på onsdag börjar vi nio (vanligtvis tio i 8) och då ska vi på teater i helsingborg, och se "snövit och de sju miffona" hehe. ska bli skoj. och sen efter det slutar jag. För jag slutar alltid klockan 12 på onsdagar, himla soft. Sen på torsdag ska jag kolla två skolor, så jag missar min egna tråkiga skola! Jensen, och Campeon blir det.
Sen är det bara fredagen som drygar. & sen är det helg förfan! (jag lider med er andra)

ha det gott kära läsare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0