som att fråga en fisk om den kan simma


så fräsig bild, mitt hår står åt alla håll.

KÄRA BLOGGARE! VILL DU BLI LÄNKAD?

jo, det är så här att min blogg håller på att renoveras.
Den nya designen kommer att bestå av en helt egen & ny kategori där massa roliga bloggar kommer att vara länkade! Tror den kommer sitta någonstans längst upp på bloggen. får se hur det blir.
men, dock länkar jag inte vem som helst faktiskt. höhö.

TILL DIG SOM VILL BLI LÄNKAD:
Skriv ditt namn, och uttryck på ett bra sätt varför du vill bli länkad hihi plus att du rekomenderar en annan bra & intressant blogg, som är värd att läsa och som du själv läser dagligen. enkelt eller hur?
& glöm inte att skriva in ditt bloggnamn!

Kommentarer
Postat av: sofia

hihih jag borde bli länkad för rebecka är världens sötaste och jag saknar henne i massor ;* <3

2010-01-16 @ 10:43:22
URL: http://blondita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0