utan några svar

nu är man riktigtriktigt trött!
fyrtioårs-kalas sedan sex idag. faktiskt inte så farligt som jag trodde. rätt chill.
fanns två ursöta tvillingar på tre år gamla! hihi, så vid elva tiden blev dom helt speedade, dom hade fått i sig lite godis. så jag och en till tjej sjöng massa visor tillsammans med dom! så kan man underhålla sig ja! haha. och nog var dom koncentrerade och kunde massa härliga gamla barnlåtar! deras favorit var ngt med tomtenisse, himla gulligt! :D

ska dra mig till sängs nu, och imorgon ska jag sova som aldrig förut! behöver sömn. hinner aldrig sova ut. och plugga står också på listan, har stor inlämningsuppgift i svenskan tills på måndag, great. har inte äns börjat.
& klippet på när jag sjunger är också uppe!

så godnatt sötingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0