det är svårt att ta för givet efter allt besvär

HAJ SA KAPTEN KAJ. DIN BÅT DEN LÄCKA SA REBECKA. HA-HA.

Ikväll har alla säkert roat sig förjävla bra och gör nog fortfarande. Fest-i-val som det kallas / ferre. Själv jobbade man fram tills halv elva och tyckte det va lite försent att ta bussen när man då bor så NÄRA stan också..
Och jag har då inte alls sörjt nä, för jag roar mig själv, verkligen.

Jobb imorgon igen, hela daggen lååång. Sen är jag faktiskt ledig måndag-tisdag. YES. YES. OH YES. Nä, sen jobb onsdag-söndag igen. happ. Men sen är det nog slut. YEEEEES. Nä, sen does Rebecka not making money, and she is not so good in english too. She is talking some kind of svengelska to herself, and it does'nt sounds really good. So Rebecka think that she maybe have to go to sleep now so she don't make anything really stupid soon. But why are she going to do something stupid. Nä, ska nog sluta snacka engelska eller vad jag nu stavade för något.

JÄVLAR VILKET LÅNGT INLÄGG DET BLEV. (eller rätt hyfsat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0