do you wanna die happy

Klippt mig idag frästen hehe! blev faktiskt jävligt nöjd. inget kort denna gången i alla fall.
Har lite sådär tråkigt just nu, väntar på svar från min tjejkompis om jag kunde komma, så ska jag sova hos henne och fixa oss tillsammans imorgon hehe med en till. avslutning for hilvede. myspys.

Här han ni bevis på att jag har förjävla tråkigt. borde egentligen fixa annat haha.

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? just like michael podstawski hihi
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? jafan
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Skolan haha?
4. Hur lång är du? 174 kanske haha
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Dear John, himla söt film.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Va inte så tråkig när du smsar bebis :( <3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa faktiskt
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda tyvärr
9. När såg du senast din mamma? imorse när hon berättade att hon försovit sig, jippi
10. Hur många IG har du? inga alls, jag är duktig flickaa
11. Hur många MVG har du? 10 haha
12. När vaknade du idag? typ sju för jag slog i huvudet i nattduksbordet  
13. Vilken är din favoritplats? i min älkslings famn hihi
14. Vilken plats föredrar du minst? ett äckligt litet rum med tusen spindlar
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? I helsingobrg kanske 
16. Hur stor är din säng? 160 ;$
17. Vad sover du i? trosor, ibland tröja
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3 fast sover hellre utan
19. Var har du bott/bor? Helsingborg, stockholm och just nu eh jonstorp
20. Tycker du om kinamat? sjukt gott
21. Tycker du om kaffe? jodå
22. Vad dricker du helst till frukost? helst o'boy såklart 
23. Kan du spela poker? klädpoker, JA
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nja, jag är unik
25. Vill du ha barn? i framtiden ja
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska, litauiska, rumänska
27. Har du någonsin åkt ambulans? aldrig
28. Föredrar du havet eller en bassäng? vetinte, havet kanske
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder tror jag haha
30. Är du cool? ja jävlar, du anar inte
31. Kan du rulla med tungan? är man cool så kan man!
32. Vem är den roligaste människan du känner? hjärnsläpp, har tråkigt så kan bara komma ihåg alla tråkiga. hehe.
33. Vad har du för ringsignal? classiker, sony ericsson
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, så gulligt så
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? marabou chocklad (a 
36. Kan du byta olja på bilen? nja, inte riktigt faktiskt haha
37. Vilken var den senaste boken du läste? fucking mathilda på engelska som kan suga min rumpa
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? nä det har jag nog
39. Dansar du i bilen? det händer att jag ställer mig på taket och skakar loss
40. När var du i kyrkan senast? när jag döptes om jag inte varit på skolbesök
41. Hur många hål har du? ett i munnen, några mellan tårna.
42. Har du någon piercing? örononen
43. Har du någon tatuering? nä men avgudar alla som har !
44. Gillar du någon just nu? fan heller
45. Har du provat droger? nix
46. Röka eller snusa? inte det häller
47. Har du pojkvän/flickvän? självklart !
48. Vad är ditt mobil nummer? vad det är, eller vad menas?
49. Vad ska du göra ikväll? hem till en tjejkompis
50. Har du några syskon? Ja, eller bara halvor
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? abonemmang faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha samma för mig, också marabou! hihi

2010-06-14 @ 21:59:08
URL: http://hrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0