följ mig till dom gråa höga husen bakom järnvägspåren


hihih bild sen förra sommaren, och idag ser jag värme utanför fönstret och jag käänner den ljuvliga doften av sommar! galet vad jag älskar sommaren.
Sen är det ju en annan femm vad jag gör uppe just nu. Vaknade tjugo över åtta och hur pigg som helst! Tror det är vädret faktiskt, känner att jag bara vill utututut. Fast Michael ligger fortfarande i sängen, och han gnäller för att jag är så taskig, hahah! Kan inte hjälpa att jag är så jävla pigg. Ska låta han sova, men jag ska minnsan ut.
åh, nu ryser jag ockskå. Lars winnerbäck spelas på spotify och jag längtar tills jag och underbara vänner ska glo på han i landskrona!

Kommentarer
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Sommar är underbaaaaaart! :D

2010-06-22 @ 01:15:48
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0