vi vandrar våra egna vägar och du valde fel


Solat hela dagen lång, och nu börjar det synas på riktigt! Faktiskt brunare än min mamma till och med som nästan blir svart på sommrarna. hihi. dock ser jag rätt blek ut på bilden.
Usch idag när jag skulle ta fram sån dyna på altanen i sån box. Så hittade vi värsta getingboet mellan två dyner. Fyhelvete vad läskigt. och jag var typ omringad av massa getingar, och fanns ingenstans jag kunde gå iväg för det låg massa stolar ivägen. tur som fan blev jag inte stucken!

Nu ska jag fixa i mig lite käk tror jag och dra ut en stund till,  men måste smörja in mig med någon kräm för börjar bli så himla torr.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu behöver jag hjälp på min blogg !

Säg vad du tycker jag ska skriva mer/mindre om , ha fler tävlingar , frågestunder , mer bilder osv vad !

Hjälp mig !

2010-06-24 @ 19:56:54
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0