they don't really care about us


Idag har jag jobbat fyra timmar och tjänat pengar hihi! Sedan har jag tillbringat resten av dagen i myspyskläder och pluggat satan i det. Men fan vad jag känner mig duktig just nu! Har dock pregat i mig pizza och massa choklad hehe, men det får man lov när man varit såhär duktig ;$

Håller på med en liten renovering av bloggen också, får se när den kommer upp haha! Kommer ta ett tag för vill göra det super bra och använda mina superförmågor haha.

BTW! har ingen aning om vems tröjan är som jag har på mig på bilden, hör av dig till mig om det är din. :)

Kommentarer
Postat av: sanna evelina

shiiiiiit vad söt bild! dööör <3

2010-05-02 @ 22:18:41
URL: http://sannaspogardh.blogg.se/
Postat av: Michael

fy på dig, man får inte vara så vacker! ;$

2010-05-02 @ 23:48:31

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0