goodbye to yesterdaaaay

Hallåja. Här sitter jag ännu en gång framför datorn, fast denna gången med världens fetaste musik. House och annat dyl. grymt jag vet.
Idag har jag inga stora planer på vad som kommer att hända, ska kanske dra in till stan och gymma lite snart, men jag börjar sjunka längre ner i stolen nu och börjar tänka att det kanske är mycket mysigare att stanna hemma. Ja det tycker min nalle också. Ska kanske ha lite fotodag med han idag, så får nalle va min modell. Kan då även kanske lägga upp bilder så ni får en inblick på hur han ser ut. (fast jag vet inte om han ser ngt.)

bild på när Rebeckus Svaneckus käkar as äckligt äpple. ha en fortsatt trevlig dag. see ya omfg fml.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0