knock knock knockin on mama's door


svarta leggings, h&m, strumpor/sockar åhlens, vantar, åhlens, halsduk, åhlens, svart linne/kjol h&m, vitt linne, gina tricot, grå hängig tröja, h&m.

Byxor, gina tricot, vitt linne, gina tricot, grå tunika, gina tricot, mörkblå/grå kofta, h&m, väska, lundbergs, halsduk, åhlens, skor, dinsko.

Eftersom jag neverever lägger upp outfitbilder kände jag för det idag, liksom som en brytning i vardagen. Blev till och med två på en gång. Det roliga var också att allt var typ från basic affärer som jag egentligen typ aldrig handlar i.  Fast som sagt, basic-kläder behöver man!

Nu har jag precis käkat mig mätt och funderar djupt på om jag ska gå på min fotbollsträning eller inte. Jäkla svårt dilemma och vädret känns inte ett dugg lockande. Samtidigt vet jag hur skönt det är efter träningen, hur jäkla bra man mår. Har en dryg timme på mig att tänkå, chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0