allting har ett slut även det vackra

Kenza.. Verkligen söt i verkligheten också!
Jag och Andreas.. Mja inte världens bästa bild. (bella var lite darrig hihi.)
Först skola med någon jävla "tipsrunda" typ. Det var väl helt okej, sen efter det skyndade Bella, Johanna och jag oss till Väla för en casting. Liten modelldröm ploppade upp i mitt huvud. Det var kul, men rätt omöjigt. Trodde inte jag skulle gå vidare, absolut inte, men ändå så hoppas man ju alltid. Blev iaf fett glad för de som gick vidare. Värsta Empatin.

Nu är jag iaf dödstrött och skulle kunna somna vilken minut som helst, ligger i onepiece-dräkt och väntar på att klockan ska bli halv nio för då ska jag ta bussen till älskling. Näääästan bud på att åka i min onepiece.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0