vill ha dig här på riktigt i natt

Sitter här framför datorn i onepice-dräkt jäkla skönt. Smått ångest idag, vet inte varför. Hatar när man har sån dålig känsla i kroppen, när allt bara känns så jäkla dåligt. Jag vet ju att jag har det bra. Ibland kan jag undra i flera timmar om jag gör saker och ting rätt här i livet. Och så har jag suttit och lyssnat på den "what are words" med Chris Medina hela dagen typ och sörjt för honom. Emo-rebecka. Ibland orkar man bara inte vara stark.

Jobbar hela veckan japp. Imorgon blir en heldag typ nio timmar, men pengar är ju inte helt fel. Inte när man ska iväg på sssemester snart. Längtar till helgen. Bra att ha saker att se fram emot. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0