sing along to my stereo weho

Fina vänner jag har. Man ska lära sig uppskatta det man har, bara så att ni vet det.

Åh så jävla arg idag, förutom att jag förstår matten någorlunda och hoppas innerligt att det kommer gå bra imorgon, så tänkte jag då att jag skulle lag mat till min syster idag, vilket jag också gjorde.... men det gick åt helvete, fyfan vad äckligt, vill bara spotta ut allt jag åt. åh vad jag suger, brukar ju bli bra. Hon kommer hem vid åtta i alla fall så tänker inte säga något haha. Hon får äta det, för det ser ändå rätt fräscht ut om man kolllar på det. så.

Ska till träningen när som men orkar verkligen inte idag och känner att det skulle vara helt ok att plugga lite mer matte. men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0