"my heart is gone, i'm falling behind"

Det var såhär det blev ja. Blev inte riktigt nöjd, får se om jag ändrar det sen! (intresseklubben antecknar)
Annars då?! Skolan har börjat igen.. behöver jag säga något mer? Stackars oss ungdomar har vänt på dygnet helt, vems fel är det liksom? Klaga och klaga och klaga är vad vi gör, stackars öron som får lyssna. (Har inte sagt att jag inte klagar).
new year..
Well, precis som många andra har jag tänkt tanken att börja leva lite mer hälsosamt från och med nyår. Jag är på rätt väg känner jag, träningsverk & god mat och sånt skit en hel vecka nu. JA EN VECKA. Ska faktiskt fortsätta fram tills sommarlovet om jag så lyckas. Lucky you som ser mig "at tha beach" this summer. hehe (tönt).
Do I say OMFG LML?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0