allt handlar inte om att hitta rätt

Oturs morgon.. Vaknar med feta blåsor runt munnen (hade igår också men värre idag) vilket inte är okej eftersom jag ska till GREKLAND. Så tänkte jag då att jag skulle ta mig en frukost med lite flingor och mjölk, och då var mina favorit flingor nästan slut och när jag skulle skaka mjölkpaket (de vita stora paketen med kork) så hade jag minsann redan öppnat korken innan så att all mjölk for över hela golvet, bordet PLUS mig, i mitt hår och kläderna och allt.. snacka om jobbigt. Och så ska jag jobba idag och hela mitt hår luktar mjölk nu, kommer inte hinna duscha heller för att jag måste sticka om typ tio minuter.. åh.
Mitt i allt klagande får ni istället en söt bild på min lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Al

oh va söt!

2011-07-18 @ 21:16:33
URL: http://prettified.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0