jag har inte längre kraft till att vara stark

Beerpongkvällen i tisdags var najs, dock varit nykter i säkert typ 4 månader eller något så det var en rolig upplevelse hehe.. Sen igår gjorde jag inte ett skit på hela dagen typ, låg och myste med älskling bara fram tills kvällen då jag skulle iväg och träffa mina gamla klasskompisar.
Sjukt mysigt var det, ösregn ute och så badade vi i hennes inomhuspool som vi va hos och käka glass och sånt gott. Hann dock inte grilla med dom, eller jag hade kunnat hinna men gick inte att resa på mig så ja.. hehe
Kommer bilder så fort kamerman har lagt upp på facebook, ui, puss!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

4 månader är länge! :O :)

2011-06-27 @ 20:42:36
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0