när man tror man är stark kan man vara svagare än ngnsin

Loggade in på denna blogg.se i hopp om att lite inspiration till att blogga kanske skulle flyga i mig. Så jag tog mig nu ett försök.
Denna veckan har ju liksom inte alls varit rolig, hela skolveckan har varit fylld med förberedelser till vårt fn-rollspel som kommer hållas nästa vecka i rådhuset. Nog trött jag är på det nu när vi hållt på med det exakt hela terminen och nu de senaste två veckorna så har nästan alla lektioner gått åt till det. åh.

Imorgon blir det iaf mys, ska kolla resor efter skolan med rasmus och sen ska vi ha lite mys på kvällen. Dagen därpå behöver jag dra mycket tidigt, för att han ska spela dm, how fun.. Lördagskvällen väntas med skojligheter, hoppas dem blir av. Sen söndag, då är det ju min födelsedag, det får man ju bara inte missa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0