is there hope for the hopeless


Härlig liten bild sen i vintras, jo snö ute.. Fryser bara jag ser på bilden. USCH.

Gjort nationella i engelska idag, vetifan hur det gick, det gick iaf haha. För övrigt har och är den här veckan så sjukt chill. Imorgon t.ex. börjar jag TOLV och slutar halv tre, faktiskt helt okej? Dessutom är det bara filmkunskap vi har så det är ok. Fredag ska vi inte prata om, vi har dum entreprenörskap så vi slutar halv tre när vi egentligen ska sluta elva, blä. :(

Och idag var jag och träna för första gången på typ två veckor (jävlar vad lång tid?) Nä men har varit skadad, skadade mitt knä igen som jag en gång opererat, hur kul? Tränade dock inte fotboll, var och simmade med älskling. Känns faktiskt bra nu ikväll, lite smått träningsverk redan här och där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0