jag bad dig aldrig släppa min hand


Fina kåmpis där ja som jag saknar lite smått för tillfället.

Dagens skola var världshistoriens onödigaste ju. Fast hade väl inte haft bättre för mig ändå. Just nu är jag även på så sjukt dåligt humör.
För det första har spotify förstört mitt liv med att jag BARA kan lyssna 6 timmar i veckan, BARA kan lyssna på en låt 5 ggr och är typ REKLAM var tredje låt, förjävligt!! För det andra har jag ingen jacka, har inte ens pengar till det och nu är är det sånt jobbigt väder att det är liiite för kallt med "sommarjacka" och man kan ju inte ha vinterjacka + att min skinnjacka som faktiskt hade varit perfekt att ha nu är sönder. Va så sur att jag gick utan jacka idag. Envis?

Kommentarer
Postat av: jossan

"fin bild"

jag saknar dig med hjärtat!!! jättemycket :( lovar att aldrig släppa din hand!

2011-05-06 @ 18:12:44
URL: http://asknas.devote.se
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Det är tabletter som innehåller alla vitaminer och grejer som ska göra håret bättre och (förhoppningsvis) få det att växa snabbare eller iaf att inte brytas av :)

2011-05-11 @ 15:32:58
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0