there's nothing else to do

Jobbat hela lördag och söndag, så blev inte så rolig helg för mig denna heller.. Lördag 60-års kalas så jobbade till rätt sent och skulle egentligen på grillkväll med tjejkompisarna men missade det och idag är det ju morsdag så var en hel del bokat idag också!
Nu ska jag i alla fall ta det lugnt och tagga och hoppas att det blir fint imorgon för beachhandbollen.. Dem säger att det ska bli 20 grader men tvivlar på att det kan slå om från kallt, ruggigt och regnigt till 20 grader och sol. Men vi får se helt enkelt.
Sen har jag jobb hela nästa vecka också, nästan, tors, fre, lör och söndag. Men vad gör man inte för sina pengar? Jobbar ändå inte så sent torsdag och fredag så blir väl hitta på något skoj där + att de flesta av mina kompisar är på siesta som jag hoppade över.. har faktiskt ingen aning om varför, aja..
Jävlar vad intressant mitt inlägg blev!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0