who do you think you are

Blev bara såhär enkel design helt plötsligt liksom.. fy vad ful den andra va. Ska bara byta header på denna någongång också så blir de finemang.
Gjort idag? skola, från och med i tisdags är det typ helt onödigt att vara iskolan, vi har verkligen ingenting. Fattar ni hur skönt det är?! Jag är liksom fri. Men ser framemot måndag nästa vecka, blir beachhandboll, suger på det men borde vara jäkla kul ändå. Sen vanlig skoldag på tisdag och sedan är den veckan i princip slut, det var det ja!
-
Usch, sitter på min syster data och letade bilder i hopp om att någon kanske skulle kunna vara på mig så att ni skulle kunna ha något att kolla på.. och fann dessa.. borde vara från i vintras? fint dock att jag sparar såna bilder på hennes data, hon bor inte ens hemma..

Kommentarer
Postat av: jossan

vad fin du är mitt hjärta!

2011-05-28 @ 11:17:16
URL: http://asknas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0