what if I got in love for a day



Fick en impuls av att börja blogga igen, kan vara ganska mysigt faktiskt. Dock hatar jag blogg.se lite smått för har väntat på mobilappen så fruktansvärt länge nu men den finns fortfarande bara för iphone, JA jag har sån där annan cool mobil faktiskt.
 
Jag saknar Kos något så fruktansvärt mycket, it's unbelieveable så att säga. Jag vill tillbaka, det är helt sjukt. Så mycket ångest. Har inte gått en dag sen jag kom hem från Kos där jag låtit bli att kolla igenom bilderna eller vår film som vi lagt ihop. Jag har aldrig haft det såhär bra och jag vet att det är i värmen jag hör hemma hehe.
 
Detta är ju då mitt sista år på gymnasiet, GUD VAD SKÖNT. Fuck you all som inte tar studenten nu, hehe eller va. Skadeglädje. Nu vet jag vad jag vill göra efter studenten i alla fall. Ska spara pengar som fan detta året och direkt efter jag tagit studenten så ska jag gå BARTENDERUTBILDNING på Kos, ye. 4 veckor, sen kanske stanna där ett tag efteråt också. Sen någongång när jag känner mig färdig, så flyger jag då tillbaka hem, intressant, jobbar ett halvår/år, beror lite på, OCH SEN drar jag till Australien och lever livet en sväng. Sen kanske jag är typ 22 år och har fått rensa huvudet på plugg och fått leva mitt liv ett tag, så då kanske jag är redo för the university, men bara kanske. Jag vet att jag vill plugga vidare men jag tänker ta det jävligt lugnt. Tänker inte göra något halvdant i mitt liv och jag vet att jag vill ha en bra utbildning. Så det så. Långt inlägg kul, mitt liv, kul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0