A new day is calling and I am falling

Imorgon fixar jag ny mobil = glad Rebecka.

Torsdag: Sitta kvar i skolan och plugga, fixa mobil, Träning
Fredag: PLUGGA, träning, mys
Lördag: Fixa present, PLUGGA, Party
Söndag: Match, PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA
Hela nästa vecka (innan lovet): PLUGGA

Ja mina dagar nu innan lovet består av att plugga rumpan av mig. Har ett stort Vetenskapligt arbete på 20 sidor som ska vara inlämmnat efter lovet och jag började ta tag i detta IDAG.. (vi har haft sen typ Oktober på oss) Bra där. Så kommer en annan och förstör min dag med att berätta att "nä men jag är redan färdig". Jag har i alla fall som mål att bli färdig innan lovet så slipper jag slösa bort LEDIG TID som jag verkligen behöver. Så kan man finslipa och lite så på lovet. Skulle vara så stolt över mig själv om jag fixade detta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0