Du kan inte kliva i samma flod två gånger


Jag innan en sådan trevlig Campeonfest, eller julbord rättare sagt.

Jag är sjuuukt glad nu och stolt över mig själv. Ringde precis till försäkringen och fixade med min mobil, dem står för skadorna och sen får jag ju betala självrisken själv, eller min supersnälla mamma betalar den. Fan vad glad jag blev. Hon är bäst! Så nästa vecka när pengarna sätts in på mitt konto sticker jag direkt och köper min nya mobil tack och lov. Fast jag stör mig som in i helvte, allt, allt är borta... Hade massa skolgrejer och sånt på den, menmen, jag lär mig av mina misstag. Nästa gång ska jag spara ALLT på mitt minneskort + att jag självklart inte ska tappa den igen haha... ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0