wanna' feel alive in this ordinary world


Är det nu man ångrar att man klippte sina naglar eller? Sjukt frustrerande, slutade med att jag bet sönder hela förpackningen. (Ja det var sjukt jobbigt att hämta en sax.)

På tal om dumma saker. Igår när var på träningen så skulle jag ladda mobilen under tiden, fick lite brottom för att träningen började och skulle ladda mobilen i omklädningsrummet. Jag är lite rädd för stölder och så plus att min mobil är ju inte direkt av den billiga varianten så jag stoppar i laddaren i vägguttaget som sitter ganska högt upp, vid midjan ungefär, lägger mobilen på golvet och slänger jackan över för att man inte ska kunna se att det ligger en mobil under. HMMMM.....

Snacka om att jag flabbar när jag kommer in?! Man ser ju hela jävla sladden... Ni fattar inte hur kul det va. Kännde mig dessutom riktigt dum, om det nu skulle komma in någon "tjuv" så skulle den ju inte alls fatta att det låg en mobil under jackan eller?! Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0