som om det aldrig har hänt

Sorry buddies... Varit en helt sjuk helg så har inte haft tid att upptadera plus att jag varit småsjuk och sånt så har inte orkat. Sitter typ aldrig vid datan längre förutom när det är kris och jag behöver plugga haha.
I fredags tog jag, Malin och Elli en helt spontan kväll och hade sjukt kul och i lördags hade min bästis glitterfest, det var galet, bästa på länge haha förutom att vi typ städade en hel dag dagen efter.
Den här veckan har jag sleepover hos jossan, alltså hela veckan då. Sjukt mysigt hihi + att jag får sovmorgon till skolan då haha!
Idag efter skolan stack jag, Alice och Amanda hem till Axo efter skolan och bakade kladdkaka, kaffe, snacka skit och satt i solen och chillade nästan hela dagen, så jäkla najs hehe. Jossan kommer inte hem förrän jätte sent så passade på att göra annat så jag slapp vara ensam, och när som helst ska jag sticka till träningen som jag inte gjort på typ hundra år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0