det fanns en längtan till andra sidan ån

Snygg.a. Jag är trött. Lät positivt hos läkaren idag. Hade träningsvärk i benen sen igår. Körde hårt hos sjukgymnasten. Helt slut efter dagens basketträning. Ja det känns som att jag sprungit hundra mil och lyft 20 ton vikter. Helt sjukt vad svag och klen jag blivit. Men det är stort för mig och framsteg som fan. Imorgon ska jag till badhuset med mamsi och lillasyster, ska testa simma lite då så får se hur det går. Yay.
 
Börjat med hoppskott och dribbla väääldigt lätt, tänk att för 1-2 veckor sedan så kändes detta ganska omöjligt och långt ifrån. Pratade med sjukgymnasten om mål idag. I mars, när det gått 3 månader så kan jag börja springa. Framåt april-maj kan jag va med på övningar tillsammans med mitt lag. Och 8 månader senare, typ september/oktober så är jag tillbaka, närkamper, matcher, blaballab. Jag är så himla rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0