Drar en lögn varje gång du frågar hur jag mår

Snygga brudar. Hehe. Hade sjukt kul utgång igår, lite utöver det vanliga! Först va vi hemma hos Axel, körde charader, as kul. Man borde typ filma någon som gör charader fast ovetande om att det är charader, man ser helt mongo ut. Sen var vi ute hyfsat tidigt, och tempel är ju som det är klockan tidigt på kvällen. Men vad gör det? Min sista buss hem var inte okej, somnade sista biten så fick gå genom hela Jonstorp när jag egentligen bara ville ligga i min skööööna säng och sova. Och ja det är långt. Gick typ minst 3 km. Fast det var tur jag "bara" hamnade längst bort i Jonstorp och ingen annanstans, förra gången vaknade jag upp i Mölle. Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0