jag är inte den som är den så jag låtsas som om inget hänt

Allloha, idag bloggar jag direkt från Thailand. Här är varmt och skönt, sitter och svettas i min hoodtröja, galet.
 
Har provat ytterligare ett gym idag, tyvärr blev det inte Actic igen... för dem jävlarna erbjöd ingen gratis träning och de kunde inte ens göra ett undantag. (Stort minus och ni går miste om något bara så att ni vet!!) Fick bli 24/7 på söder istället, herregud vilket gym, finner inga ord... Alltså ganska negativt, gillade inte de riktigt alls. Men det går ju folk där för någon anledning ju! Borde inte ens gymmat överhuvudtaget, armpass igen, jag har totalt dödat dem nu. Tur dem har flera liv. Bara hoppas på att dem vaknar ur sina koma snart. Sen direkt efter gymmet stack jag till sjukgymnasten och körde ben såklart. Gött att kunna träna.
 
Imorgon är jag ledig, som vanligt. Så blir en lång sovmorgon för en gångs skull, med en lugn kväll. Galet skönt. Har alltid haft sjukgymnast på fredagsmorgnarna annars. Så att ja. Blir kanske bio imorgon, EGO, wiho. Annars mycket lugnt helg. Jag ska njuta.
 
Ibland lyssnar man på nya låtar, hoppas något bra, och istället sitter man som förstenad, lyssnar ändå igenom hela låten, och bara wtf. Har folk tappat det eller. Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna låten.
Titel: YOLO. Tänkte att det kunde va en kul låt. Men texten var ju bara sorglig. Asså. Va.
You know that we are still young, so don't be dumb, don't trust anyone, you only live once
The Lonely Island – YOLO !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0