Jag vill inte ha den där jävla känslan för den gör mig illamående

Så skönt... tar bilen imorgon till skolan. Happy me som får en massa sovmorgon. Fast frågan är ju var i helvete jag ska parkera, så himla dyrt överallt. Sen å andra sidan går jag bara i skolan från 8.00 - 10.40. 
Ska ta tag i mitt jäkla projektarbete imorgon också, prova tre olika gym och imorgon får det bli Actic, Aktiverum berga och Filborna Arena. Friskis är redan avklarat, det där bajsgymmet. Sen har jag tränings akademin, 24/7, SATS och idrottens hus kvar. Hoppas på att hålla kvar träningssuget efter den här veckan så att jag kan fortsätta och bli biff med potatis som fan. Saknar min fina och vältränade kropp, den försvann någonstans i december då jag var sängliggande i en måndag och sen inte kunnat träna hårt alls efter det. Kaos. Får hoppas att ni känner igen mig på beachen 2013, tänkte ju köra lite biggest looser, ja ni vet. Skoja. Jag är inte tjock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0