men hallå främling vad döljer du för mig

Kom hem vid halv elva igår från jobbet, helt slut men det gick jätte bra tycker jag. Fick hålla koll på egna 24 gäster, sjukt kul. Fas inte bara vilka som helst, glaadaa jävlar eftersom att Rögle vann. Dem flesta brukar gå därifrån ganska tjuriga vid förlust annars.
Så lyckades jag försova mig imorse också. Fast fett läskigt för innan jag vaknar så drömmer jag om att jag vaknar och ser att klockan är 06.39 och får panik, för min buss går 06.45 och måste gå minst 4 minuter innan, så var ju inte ens lönt att försöka, men så när jag kollar på klockan igen så är den "bara" 35, så jag tänker att jag hinner ändå. Men plötsligt vaknar jag på riktigt och kollar på klockan, OCH DEN ÄR 39. Tyckte det var lite creepy. Så ja... idag har jag varit trött hela dagen och vill bara dö.
Fast jag, Jojjo och Malin piggade upp oss med varsin fet semla, kaos. Inte nog med att jag fetade mig med en semla så fuskade jag hos sjukgymnasten, ooooorkar verkligen inte min dag. Ja juste, och när jag väl satt mig ner på bussen i morse, ska sätta mig lite skönt och försöka sova lite med musik i öronen, så har mitt bajspremium gått ut..... Jag kan verkligen inte leva utan musiken, nästan så att man övervägar att hoppa av bussen och åka hem. Men jag lyckades fixa det, tur! Fick nytt bankkort denna månaden (eftersom att jag är så ordningsam) så dem kunde ju inte dra pengar från mitt gamla. HEHE :P ;P xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0