varför ska jag lägga energi på ditt ansvar

Vår fina vän Amanda va på FN-rollspel idag, duktig hon är!! Jag själv fastnade aldrig för det där, räckte med ett i 1:an... Kommer nog bli korvkiosksförsäljare när jag blir stor, passar mig så mycket bättre. Har planerat det lite och funderar på om jag kanske ska stå utanför Lila och konkurera ut den som redan finns. Sälja lite billigare och göra dem extra goda och sånt, får se vad kunderna önskar också, men det kommer nog bli bra! Hoppas på dricks också, jag är ju någorlunda snyggare än den fete gubben som står i kiosken nu, hoppas inte jag kommer bli fet bara. Suuuuuper
 
Har haft min dagliga powernap som vanligt, vaknar i panik, ångest över att jag sovit och inte gjort viktigare saker och sen intalar mig själv att det var välbehövligt. Good job Rebecka. Så nu har jag precis pregat i mig en liten macka. Mamma kallar mig för mackmonster. Vet inte riktigt hur jag ska ta det där, bra eller dåligt liksom. Förutom det så har jag fett med träningsvärk, skön känsla!! Blir sjukgymnasten imorgon och sen ett pass på Actic, blev bara Filborna Arena och Aktiverum igår. Sen behöver jag kolla upp Sats och 24/7, tvekar lite på den sistnämna, hörde igår att där BARA går massa killar och spänner sig, så nja. Helst inte tack. Crazy.
 
REDAN torsdag igen imorgon. Wtf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0