för när man kämpar för något och aldrig får tillbaks

Tog den dagliga skollunchen på Lola's fik idag, älskar det stället hihihhihi. Och idag hade dem stekt potatis och kyllingfilé med gräddsås, hur gott?! Avklarat en suverän redeovisning idag också, så skönt. Något som också är fett skönt är att jag precis städade mitt rum, okej.. Det är faktiskt så jäkla gött när det är städat och man bara kan sätta sig ner och njuta!
 
Fyfan vad jag trivs bland mina närmaste vänner. Vi har antingen samma humor eller så förstår dem mig vilket är väldigt viktigt. Har jävligt grov humor och blir jobbigt när en tråkig jävel kommer och inte förstår ett skit, jag blir lite ställd då, för det är liksom mitt sätt att kommunicera. Såna människor trivs jag inte alls med, vet inte hur jag ska föra samtal med människor som inte förstår humor. 
En annan viktig sak är att jag blir så SJUKT AVTÄND när folk snear min musik. På riktigt. Jag älskar min musiksmak, lyssnar på det dagligen, när jag är glad, ledsen, arg, nere, festhumör och blablabla. Jag är ett House-freak, och det är en så jäkla grym musikstil. Fuck alla som snear den, man ska uppskatta house för då uppskattar man och visar resepekt för mig.
Tjaaa.. sen gillar jag öl, basket, kramas och SOLSEMESTER. Och mina vänner givetvis, they are good ones!
 
Snart ska jag iväg till stan, först till Jossan och planera lite saker och sen till Mando och mysa med allihopa och planera vår studentresa hehe. Vi är alltid lediga på fredagar och det är fruktansvärt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0