hur många gånger kan man dö i ett liv

Min systers dundersöta hund!! Smälter lite. Fast den är sjukt jobbig ibland också. Och så heter den Sushi. Gillar inte när mina kompisar säger att dem ska äta Sushi. Gör ont i hjärtat då. Haha eller va.
 
Har totalt strejkat i mitt liv den senaste veckan. Vet att jag har så sjukt mycket att göra framöver att jag totalt vägrat att göra någonting, fast typ omedvetet. Har kunnat ligga i sängen och bara märka timmarna gå men verkligen inte orkat flytta på röven, hur mycket ja än anstränger hjärnan och tvingar mig själv upp, det har inte gått.
Imorgon blir det studentfirande, 90 dagar kvar. På fredag födelsedagsfirande. På Lördag födelsedagsfirande för Felle och Amanada. Varför ska vissa veckor vara så intensiva och andra inte? Kan inte livet spidas ut lite. Och igår firade vi andra amanda som fylle 19 bast med massa fika och onyttigheter. Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0