Och den empati har försvunnit för längesedan

Är fortfarande så jäkla förbannad över min mobil. Kommer verkligen inte släppa det här på ett tag. Och det finns typ inget värre än att åka buss i mer än 2 timmar varje dag och inte ha någon musik. Speciellt när jag är på gymet. Får spel. Typ idag när jag skulle ställa mig och börja springa på bandet pallade jag bara 10 minuter även om jag hade orkat så mycket längre fysiskt. Fanns liksom ingenting där som taggade till. Annars gick träningen ganska bra. Gjorde sjukt najs mat efteråt. Har ju ingen mobil att fotta med nu så blir ganska lame. Men fetaost, avocado, rökt lax och minitomater. Mums. 
Ser lite framemot imorgon, blir en tjejkväll sen kanske utgång med bowling. Jag har inte bowlat på jag vet inte hur länge! Ska bli kul!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0