En liten måndagsform helt enkelt



Inte spänna vs. spänna 
Mina feta mage efter kos var det första jag ville bli av med när jag började träna.
Celluliter har jag kämpat med såå länge. Har haft så fruktansvärt mycket och jag är förvånad över hur släta mina ben blivit. Inte helt nöjd, fortfarande en del kvar. Men jag vet att det försvinner med hårdträning iaf!

5 månader sen jag började träna nu. Och en del har ju hänt 👍 är så nöjd med vad jag åstadkommit. Jag kan aldrig känna mig snygg utan en bra kropp. Och just nu trivs jag bara mer och mer med mig själv!

Igår körde jag bodypump och spinning på lite för lite mat. Men det gick bra och jävlar i det vad mina ben skakade efteråt. Dem känns fortfarande helt slutkörda, inte träningsvärk men typ att dem inte hunnit återhämta sig, konstig känsla.

Idag blev det biceps/triceps/mage:

Bicep curl, hantlar:
10 rep 12 kg
10x3 10 kg
Hammer curl, hantlar:
10x3 10 kg
Bicep curl, stång:
10x4 17,5 kg (lite bredare grepp)
Tricep pulldown, cable:
10x4 27 kg (så stark på denna idag!!)
Tricep extension:
10x2 18 kg
10x3 18 kg framåtlutad
Hängande benlyft:
12x3 raka ben (dem sista lite böjda)
Liggande benlyft med buttoms up:
12x3

Kommentarer
Postat av: Henke

Daaauym,that body! Du e riktigt grym! :) spanat på dig några ggr i gymmet ^^

2014-03-19 @ 05:26:20
Postat av: Emelie

Måste bara berömma dig lite! Har sett din utveckling på gymmet och är helt chockad över vilka resultat du lyckats med. Du ska vara stolt över dig själv! Kram

Svar: Åh vad kul att höra! Glad jag blir, tack så jätte mycket du!
Rebecka Vitesson

2014-03-20 @ 09:12:05

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0