massa skit

Inte gymmat ben på ett tag då jag har känt att jag blivit så svag.. Dåligt självförtroende.. Tills jag NU kollade tillbaka på vad jag reppade i vintras... Tyckte 50 kg va skit tungt då!! Och nu ligger jag på 70-80 kg, ganska stor skillnad. Så sjukt mycket starkare jag blivit vilket man inte alls tänker på förrän man blickar tillbaka och verkligen ser hur det va. Jag blir till exempel chockad när folk säger att jag har jätte mycket muskler, är biffig osv för jag märker inte det själv alls.. Dock ser jag ju nu när jag börjat ta bilder igen, att det är ju en jävla skillnad haha. Mega-kul! Och att jag kommit så långt på egen hand gör mig själv så stolt. Go hard or go home ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0