i will run away to the neverland

Har inget blogghumör alls nu. Men igår hade jag sjukt mysigt iaf! Shoppade så jäkla mycket grejer, kändes rätt skönt att få skämma bort sig själv lite faktiskt, men va helt slut sen. Och direkt när jag och älskling kom hem till han drog jag iväg till josefine. Så fixade vi himmelsrik mat, sjukt god va den! ni hittar recepet på hennes blogg HÄR. Sen drog vi till bion och såg vampyrer suger med Amanda, Nora och Michael också. Rolig va den ja! men den är väl som alla andra epic-filmer. Kan tycka att dom är lite väl grova ibland. Och har man inte sett twilight filmerna innan så rekomenderar jag nog inte den! För den är rätt osamanhängande haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0