the hell has already began

haaaaaaaa-aloja !
idag ska jag säga er, att idag har min första dag i helvetet börjat igen. jo skolan förstår ni. åååååååh.
och kan ni säga mig, varför börjar man på en fredag? varför? det är helt totalt vetinte vad. men så ska det inte va. Min skola är verkligen bokstavligen störd. hatar den. behöver dock bara gå där en termin till ! Hoppas jag överlever hehe. dock ska ni veta att min skola inte bara är störd för att vi börjar på en fredag, det finns många, många, många fler anledningar till!

Men i alla fall, jo i alla fall så sitter jag här och väntar på min rara pojkvän, hihi.
Så ska vi umgås i helgen. umgås? haha lät kul det. haha. Nej men vi har 7 månader på söndag. så lite mysigt får man ju allt ha. :)
pusshejs! ♥

Kommentarer
Postat av: simon

sv: haha rebecka jag lånade min systers barn :$ hon blev väl sådär glad att jag ''snodde'' den :P!

2010-01-08 @ 18:19:50
URL: http://simystyle.blogg.se/
Postat av: simon

asså lånade inte henne utan hennes pulka xD

2010-01-08 @ 18:20:19
URL: http://simystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0