jag är så lycklig med dig baby


Haft super mysigt idag med michael och hoppas han stannar till Fredag hihi. För då ska jag in till stan med mamsen och köpa balklänning !!
Nu väntar min lilla älskling på mig, han vill vi ska kolla Champions League så då ställer jag ju upp på det hehe.
& kul att vi har värsta skit-vädret här i skåne. bläddrade förbi väderrapporten innan när vi kollade tv och typ lördag ska det va upp i och med 23 GRADER RUNT STOCKHOLM. OCH HÄR I SKÅNE SKA DET VARA TYP 13 OCH REGN :| wtf?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin design och sånt? vem fixar det? isf,kan du ge ut gratis?:)

2010-05-13 @ 23:55:49
Postat av: Rebecka

Jag fixar det själv, och om jag ska ge ut gratis så vill jag bli länkad i så fall! :)

2010-05-14 @ 23:47:55
URL: http://vitesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0